Monday, September 20, 2010

hilang tapi ada~




tika itu...

aku buang dia,
tapi dia ada dalam jiwa aku...
aku benci dia,
tapi aku sayang dia...
aku pukul dia,
tapi aku yang sakit...
aku tangisi dia,
tapi sebab silap aku sendiri...

hakikatnya, aku terlalu menyayangi dia...

kala itu...

tingginya darjat DEGIL itu...
teguhnya ikatan BODOH itu...
bisanya suntikan emosi yang aku sendiri bajakan~

hanya setengah ari aku hilang dia,
aku rasa aku manusia tanpa hati dan tanpa mata...
aku rasa aku mati...

sekarang...
aku genggam jiwa dia...
aku baluti kemanjaan dia...
aku simpul kasih dia...

sewajibnya...
aku sujud pada yang Esa kerana aku mempunyai insan itu...
rahmat daripada DIA...
menciptakan insan lelaki bergelar RAHMAT...
aku hargai ikatan suci yang terbina pada suatu ketika itu...
10 Disember 2009...

No comments:

Related Posts with Thumbnails