Wednesday, February 3, 2010

teruja wif AVATAR...



James Cameron!!!1 name hebat dalam dunia filem, yg juga merupakan pengarah filem TITANIC... aku layan abis cite ni. Starting jer da wat aku ghairah tuk terus tonton dat film. bukan jer 3D yg hebat, malah jalan cerita yg penuh dengan aksi yg menarik!!

Protagonist filem ni, Jake Sully, membawa satu kelainan yg luar biasa menerusi dua watak nyer..aku teruja dengan dunia imaginasi ciptaan Cameron!!! Dengan flora dan fauna yang pelik dan menarik ciptaan beliau, sekaligus menarik aku sebagai audien untuk turut berada dalam dunia ciptaan beliau! Bagaimana Jake seronok berada di dunia yg diterokai nyer, cam 2 gak ar aku seronok berkhayal dalam dunia filem AVATAR!!

even aku lambat nengok, tp aku bernasib dapat gak layan kat umah...huhuhuhuhuhu..

No comments:

Related Posts with Thumbnails