Monday, March 14, 2011

BuMi EmOsi diLaNda BencaNa~


Hujan...? Tsunami..? Gemba bumi..? Taufan....?? Petanda apa ini wahai manusia? Sehingga aku sendiri takut untuk lalui dan berdepan dengan penyakit "bumi" ini...

Namun saat ini aku perlu tabah. Moga Allah S.W.T berikan aku sebahagian kecekalan agar mampu berdiri serta menahan "hujan" dan "taufan" yang bakal merobohkan istana cinta yang telah setahun aku bina...

Mungkin saat ini penghujung dunia dan mungkin juga penghujung hubungan sesama manusia..~

Sakit. Perit. Benci... Gabungan untuk "bumi emosi" bagi manusia lemah bagi aku...
Selalu buta apabila dibelai dengan janji-janji manis...

Manusia yang terlalu banyak "pusing" ialah manusia paling keji untuk lalui keindahan cinta...
Manusia paling daif untuk lalui kegembiraan bersama manusia yang dicintai...

Sekian~

2 comments:

pjo said...

bumi tidak pernah berjanji apa2..
hanya manusia sahaja yg pandai menabur janji..

ARJUNA.Inc said...

huhu..mungkin 2 peringatan pda kta yg slmat kt malysia nih..tp agk2..kta amik iktbar x?isk2..

Related Posts with Thumbnails