Monday, April 25, 2011

SardiN p0M bAhAya?


Suka makan ikan sardin tak... ? Aku suka sebab senang masak dan sedap! Kena pula time sengkek haa... Memang besh la masak sardin!

Ello... aku kira ramai manusia yang bekerjaya memang suka makan ikan sardin, tambahan pula nak cepat makan or bila duit dah terbang jauh ke sana sini! (^_~)

Tapi.. tapi.. tapi u all taU tak keburukan ikan sardin? Jom "kelebek" sama-sama info yang baru aku jumpa ni...

-AKIBAT MAKAN SARDIN, SEORANG HAMBA ALLAH TERPAKSA DIBUANG KESELURUHAN RAHIMNYA KERANA KETUMBUHAN RAHIM - TUMBUH FIBROID DALAM RAHIM.


KETAHUI INFO LEBIH LANJUT: SILA KLIK SINI!! ---> iKAN SARDiN

Umm... pasni kalau malas masak pun, aku dah tak boleh masak sardin la. Sebab aku sayang diri aku walau manusia lain tak sayang aku!

Ini sudah memandai dan bak kata pepatah sayang diri sendiri dulu b4 sayang manusia lain... =)

5 comments:

ghost writer said...

tak semua kajian itu betul.



*saya tetiba sampai ke sini sebab tertarik dengan nama profile kamu.hihi

Inspirationalefeks said...

hahaha saya pun tertarik dengan nama profile kamu ... ahhahaha

ghostwriter said...

eh, betul la...!!!hahahaa

Abu Huzaifah said...

owh..mcm2 dunia ni... dan sy pun tertarik ngn nama profile ni..hehe

Husna Alias said...

suke sardin..
wt sandwich..
hehe

Related Posts with Thumbnails