Monday, April 4, 2011

ViNtagE LamBang aKu GurL..!!

Jika dulu aku "tomboy", jangan diejek kerana itu satu pengalaman dalam hidupku untuk aku mengenali hati budi seorang manusia bergelar lelaki. Ada yang manis dan ada yang pahit. Nama lagi berjalan dalam di landasan "kehidupan manusia"...




Sehingga aku kenal "manusia" yang boleh lembutkan hatiku + manjakan aku dengan kasih sayangnya... alhamdulillah aku kembali ke asal usul diriku...!!

Namun, aku tak pernah lupa sahabat zaman remaja. Zaman persekolahan yang agak puas disebabkan kegagalan dalam pelajaran pada tahun 2003~

Lelaki yang pernah aku sayang dah hampir tamat zaman bujang. Sesekali perasaan cemburu timbul terhadap masa kerana masa telah membawa kita ke haluan masing-masing. Kau ke kiri, aku ke kanan. Ello...!! Tolong jangan pernah lupa aku even kita akan "bina masjid" masing-masing. Doaku moga kalian akan berjaya di dunia & akhirat... =)

Yups...!! Aku rindu kau wahai Kise, Ery, Juan, n Abe... (^_~)
Zaman kita bersama-sama "terpekik-pekik" + "angguk-angguk" layan music~

Now... Aku pelajari sesuatu daripada insan yang selalu melayan karenah aku. Kadangkala "gediks" dan kadangkala tak normal. Tapi sesungguhnya dia tak pernah jemu. Itu sesuatu yang perlu aku tahu sehingga penghujung dunia~



Yes...!! Ini dunia aku. Tak mahal tapi canteq! Lain daripada yang lain. Yupss... Minat aku bertukar kepada VinTagE DreSs... Bukan mahal pom, bundle jer haa~ If sapa2 yg tau sal vintage, sila roger okey... =)

Tq...

No comments:

Related Posts with Thumbnails