Thursday, April 14, 2011

SeMbaNg "HaTi & muLut"~


Ini hati bersih... (konon)

hati: ko sedih ke "DiRI"..?
mulut: mana ada la..!!
hati: Eh, tak nak ngaku pulak~ cakap besar tak abis-abis...
mulut: eh, ade aku kaco ko ke hati..?
hati: aku cuma tanya... nape CELUPAR tak ingat nih?


Jeng jeng jeng.... (iklan jap)

-
-
-
-

SAMBUNG BALIK...!


Ini mulut jahak....!

mulut: sebab dah nama aku pom cik MULUT!!!

hati: 00oo.... lupa ko tu MULUT yg jahat...
mulut: tapi kau juga lupa mulut berkata-kata disebabkan HATI! jika hitam hati, mulut pun jahat ar! Kalo ko terdetik dalam hati, aku pun terus "bekerja" melontar kata-kata... Ko sedar tak cik MULUT..?
hati: umm... tahu... maksudnya kita dua-dua perlu kerjasama ok! jgn nak main tuduh jer..
mulut:Yelaaa... yelaaa.... aku minta maaf lah cik HATI...

KAN BAGUS JIKA ADA YANG MEMAHAMI SI HATI DAN SI MULUT. MEREKA SEBENARNYA SALING TAK SEDAR DIRI... EKEKEKKEEE....


3 comments:

Abu Huzaifah said...

kalau si hati ngn si mulut bergaduh, smpai bile2 pun takan slesai..
sbb i2 ada nya si akal untuk meleraikan nya... :)

suziesanji said...

boleh pakai untuk manusia jugak

sometimes,
manusia tak sedar diri, ngutuk2 orang lain, tapi dia yang mengutuk tu elok sangat ke..

heh...

hey hantu penulis, i'm going to melaka soon~~ start kerja 9may

ghostwriter said...

abu huzaifah:owh...lupe adenyer akal yups...hehehe
la:2 la pasal... kutuk org no 1 padahal diri sendiri juge same dong!beb, dtg sini ble haaa...?

Related Posts with Thumbnails