Thursday, November 25, 2010

Harry PottEr or "Garu Mata"


Adakah filem ini benar-benar yang terakhir? Keputusan Warner Bros untuk membahagikan kisah terakhir filem ini daripada buku terakhir HP menjadi dua bahagian mungkin menguntungkan produksi mereka. Namun, bagi audien yang melayan jalan cerita ini untuk bahagian satu, mungkin agak kecewa kerana filem ini menjadi sangat bosan dan lambat!

Bahagian kedua mungkin aka jatuh pada tahun 2011. Owh, no! aku dah tak sanggup menjadi salah audien dalam cinema itu pada masa akan datang. Sory~

CERITA AKU MALAM ITU:

Waaa...nyesal tengok movie ni! Sangat bosan la. Agak la, sampai aku asyik garu mata sebab nak tahan daripada terus terlelap~ Tapi last-last, aku terpejam jugak. Entah sampai mana. hahahha..

Maybe sebab aku tak follow novel Harry Potter, so makin ar buat aku bosan. Mulut bising asyik nak balik je. Umm... ikut hati, nak jer kuar dari cinema! TIME KASIH KEPADA BUAH TANGAN YANG MENEMANI AKU MELAYAN FILEM INI DARIPADA AWAL SAMPAI ABIS SEMPENA BESDAY AKU YG KE-24!! (^_*)

3 comments:

Natasha MDG said...

good luck!
nak mintak tolong boleh? tolong like kan picture ni http://www.facebook.com/photo.php?pid=31463942&o=all&op=1&view=all&subj=273893046958&id=1078745108

thanks : )

Kotak Hati said...

Oret~ (^_^)

shino said...

best cyte nie sebenarnye!

Related Posts with Thumbnails