Saturday, November 13, 2010

'Kek' itu HaDiAh BesdAy?




w0ooitt..!!! Aku dapat 'kek' hadiah hari jadi special tahun ini. Suka sangat. Bukan kek kat atas tuh. 'Kek' ini lagi sedap dan mahal. Seumur hidup aku x pernah makan 'kek' yang sangat unik ini. Sumpah x pernah. Tak pernah dibuat orang.


'Kek' itu dibuat oleh kesayangan aku. Tapi aku hanya dapat separuh. Aku x muak pun, tapi kenapa bagi separuh jer? Aku suka la even simple. Bagi aku, 'kek' yang kau buat lebey sedap dan mahal nilainya.

Bahan dia senang jer: Hanya guna ucapan yang ikhlas tiap-tiap hari sebelum tarikh hari lahir si empunya diri tiba. Alaa, skang ni canggih. Guna facebook pun bole. Senang. Tak perlu nak fikir ayat yang berbeza dan berbunga-bunga, copy n paste daripada internet pun bole. Video besday berlambak-lambak. Contohnya dalam sebulan, korang wish daripada 1hb, bulan berapa, tahun ape sehingga la tarikh sebenar hari lahir orang kesayangan anda. (besday dia 22hb Januari, so start daripada 1hb Januari - 22hb Januari) tarrraaa....!!!' 'KEK' da siap.. senang dan cepat.

Agak unik bukan? Bagi aku laaa... sebab itu tandanya korang ingat orang kesayangan tiap-tiap hari sebelum tiba tarikh sebenar. Si buah hati mesti hepy sebab bangun pagi jer, dapat ucapan. Nak mula keje je, mata tertumpukan ucapan. Sangat bertuahlah badan orang itu... ^^

Mungkin aku bertuah sebab jadi orang yang pernah makan 'kek' itu. Walaupun hanya untuk beberapa hari, aku masih menghargai sehingga akhir hayat~

Time kasih sebab menghargai aku dengan 'kek' special itu wahai manusia...!!(^_^)

No comments:

Related Posts with Thumbnails