Wednesday, December 1, 2010

BuLaT iTu Indah, BoLa Juga PaSti InDaH~

Bulatnya dia... Indah + Comel bukan? Tapi saya tak mahu bentuk badan yang bulat dan muka yang b00oolaaattt..!!
Hehehhe...
(#_#)

Sekarang saya aktif bergosip pasal bola. Korek isu bola, nama pemain bola dan mula jatuh cinta dengan lelaki yang minat bola!!

Sesuatu yang menarik kan? Penuh info dan sekali gus memberikan kita pengetahuan am yang mungkin kita akan minat secara perlahan-lahan.

Namun sebagai seorang wanita, bidang ini sangat mencabar. Perlu gali asal-usul keturunannya secara teliti. Ah, tapi aku yakin. Aku mampu menggali "HARTA" unik ini!!

Anda juga boleh turut menyelami dunia saya!!
Silaa.. silaa.. klik sini jika anda berminat: WISEL~

SELAMAT MEMBULATKAN MATA DAN PERAH OTAK~ (^_~)





1 comment:

wantie said...

memang tak minat bola. tapi, kekadang duduk juga sebelah husband menemani beliau layan bola. supaya dia rasa dihargai.

cukuplah sekadar jerit Gol!! sama sama. Then kekadang tu baca result kecik kat sebelah kanan TV.

Related Posts with Thumbnails