Thursday, December 16, 2010

RonDa-rOndA tEmPat Hang TuaH!!!




Taraaa...!! Da sampai tempat "Hang Tuah" punya sejarah haaa... (^_~)
Puas hati sebab dapat bergambar dan makan, tapi tak puas hati sebab sewa hotel yang mahal dan langsung tak sempat untuk menikmati malam di MELAKA!!! (nada marah)



Well, sempat lagi bergambar + bermanja. Sonok even belum puas pusing Melaka. Bukan takat suka tempat tapi suka dengan barang-barang perhiasan yang unik di situ!! Ummm.. sesuai untuk dijadi sebagai koleksi melancong!!Hehehe...




Simbol kepada rezeki di Melaka... Kecil tetapi unik dan menarik. Siap lampu dan ada yang pasang radio siap. Hahahahaa.... Comel jer bila tengok! U all juga boleh rasa nikmat itu laa...!! Aku tengok jer la mampu, sebab duit habis kat soppink ag. errk..?? Soppink la sangat..~ (#_#)






Tujuan utama aku pergi Melaka adalah nak makan ikan bakar, tapi dapat makan kenduri umah kawan pun jadi ar!! Siap dapat buah tangan kenduri, haaa... kehekhekeehh..;p

Kenduri sape? Nih kenduri pengantin dua pasangan rock yang slumber! Korang mesti tak pernah tengok busana indah yang diorang pakai pada hari persandingan seperti ini... Tengoklah.. Bulatkan mata anda yang sepet itu!! Jeng.. jeng.. jeng..!!!





Perrggh.....!! Memang berani mati ar diorang pakai jeans di hari bahagia. Sangat cun, babeh!! Nasib baik cara duduk masih sopan dan ayu. Sangat ar bahagia korang ni. Aku doakan moga korang berdua bahagia ke anak cucu... (^_~)


3 comments:

cik dira said...

wahh!! best tak pergi mlaka? aww..best kan??

(pmote mlake jap)

aik jean?haha.. smart ar..hahah =D

ghostwriter said...

sonok ar..hahhahaaa..
X puas~ tunggu sekali ag MELAKA!!;P

Dira gMj said...

ceh.. tak puas ea?

jum pergi ag

tp skunk ngah bngunkan sni ,bgnkan sne..

mase plg ideal next year lorh

mesti prasarana gebang2,hahah

Related Posts with Thumbnails