Thursday, December 16, 2010

EgOnya LeLaKi...!!


Bukan nak salahkan lelaki tetapi ini fakta. So, camne si ego nak dapatkan si cantik? Sedar-sedar lah wahai si ego. Mungkin dengan menundukkan ego, anda akan dapat apa yang anda inginkan!!


Konon takut jatuh maruah sebagai lelaki. Podaaahh..!! Bajet cam hero. Tak boleh nak tolak ansur kaaa bro..?? Nyampah ngan sikap lelaki yang rasa dia hebat + baik + bagus!!

Syukur sebab dapat buah tangan yang langsung tak ego~
Kehkehkeheee...;p

Act, bukan semua lelaki yang tanam sikap ni dalam diri tapi majoriti lah!!!! Dalam bercinta mungkin ego itu terpaksa "dipijak-pijak" kasi lumat. Camne pula dalam persahabatan? Hello, kalau dah lama berkawan dan fikir orang disekeliling, plez ya. Sila jaga hati masing-masing. Kata KAWAN!!

Cuba ingat balik waktu susah si kawan itu berkorban ya. Nak tolong ingatkan, nanti cakap ungkit. So, b4 "pujangga" indah dilontarkan kepada si ego, sila fikir dua kali untuk baja sikap ego yang cam kambing itu.

Sekian~

6 comments:

gmj said...

buah tangan??haha

Kotak Hati said...

hehheee.... buah tgn sy yg ada tgn~
kahkahkahahkaahh...;p

hey, u ni peramah!!sukeee.. ^^

.hana naterah. said...

yap.. setuju. lelaki skang mmg ego tinggi! mnyampahh gilaa...kan? huhuu

pjo said...

wallauwehh

gmj said...

is it? haha,.. trimas2.. ats pjian tuwh.. ekeke

...PumPkin..MeRaH... said...

hahhahah lelaki mmg ego...tp
kambeng itu hensem...hihihihi...
bagi sy xsemestinya kita kalah kalau kite mengalah... ape salahnya kita mengalah utk menang...(renung2kan) hehhehehe... >>> izah (pumpkin merah)

Related Posts with Thumbnails