Tuesday, January 11, 2011

HaRgai Si Perempuan dEnGan MemBeri...!!

Haaa... sekali ag gedik ngan skutie saya!!

Perempuan kalau sudah dapat apa yang dia nak, memang wajah terus berseri-seri dan kaki pun terus stabil even beberapa jam berjalan habiskan masa untuk mencari barang baru. Perempuan juga mula rambang mata memilih apabila dah ada pelbagai warna dan jenis shawl baru depan mata. Perampuan mana nih? Perempuan yang dalam pic kat atas dan bawah ni laaa....


Ngan kawan cumel saya... CIK IZAH~

Perempuan juga apabila dah dapat apa yang dia nak, mesti senang hati gila. Tersengih-sengih sampai tidur. Jangan dihalang kehendak 'Si Perempuan' yang mahu itu dan ini. Silap hari bulan boleh buat 'Si Perempuan' menangis tau! So, 'Si Lelaki' kena hati-hati kalau layan karenah perempuan ni... Normal lah. Nafsu membeli perempuan memang dasyat. Kalau boleh daripada atas kepala sampai hujung kaki semua nak baru. Tambahan pula kalau 'Si Perempuan' sudah bekerja. Bukan apa, mata dan badan 'Si Perempuan' cepat bosan pakai barang yang sama. Hahahahaaa...;p


Ngan kawan cute saya... CIK SKUTIE~

Wahai 'Si Lelaki', belajarlah daripada awal untuk menghargai 'Si Perempuan' dengan memberi atau menghadiahkan sesuatu untuk 'Si Perempuan' yang disayangi. Tidak semua 'Si Perempuan' suka cara ini. Namun kebanyakan 'Si Perempuan' memang gembira kalau dapat sesuatu barang yang disukai. Eh... eh... entry i bukan ajar 'Si Lelaki' bazirkan duit untuk 'Si Perempuan' tetapi ajar 'Si Lelaki' cara menghargai 'Si Perempuan' yang disayanginya dalam hidup. Tak kira sama ada awek, wife, tunang, kakak, adik, atau ibu anda sendiri.

0ooowwwh... pose maut lagi CIK IZAH oi~

Kadangkala anda perlu ambil hati perempuan dengan cara memberi... Kalau nak dibandingkan dengan apa yang 'Si Perempuan' berkorban, memang tak boleh nak bayar dengan duit~ Betul lah... I keluarkan statement ini atas pengalaman. Yelah, jadi kakak atau adik pun, tolong buat air untuk abang + basuh kain + lipat kain + bla... bla... bla... (ungkit ke ni?) Bukan ke banyak kerja 'Si Perempuan' yang buat itu dan ini. So, apa salahnya 'Si Lelaki' belajar memberi. Hahahahaa...;p




5 comments:

ARJUNA.Inc said...

haaa..nak jdi model eh~~..ehhehehehhe

ghostwriter said...

ade jugak berangan...tp x bole sbb x layak~ huhuhu

Anonymous said...

thanks my dear... my shopping lg bersama kamu(nanaku cantik)...muaaahhhh>>> cik izah

pjo said...

saya x nak menberi dan menerima dah..
bohsannnnnn

sappix.. said...

nk tergelak aku tgk korang neh..haha kah3..

Related Posts with Thumbnails