Tuesday, January 4, 2011

kEjAr aZaM beSar iTu~


Azam tahun baru? Mesti aku juga punya azam tahun baru itu... Azam tahun 2010 aku mungkin akan dikecapi apabila kereta yang aku idam-idamkan ada di depan mata nanti! Namun azam tahun 2011 pula, camne?

Owh... azam ini sangat wajib dan sukar untuk dicapai jika aku silap langkah. Aku perlu kuat dan sentiasa berdoa moga aku tabah untuk dapatkan sesuatu yang tinggi itu! Aku yakin, aku mampu!

Aku tak boleh share dengan sesiapa selagi azam aku tak tercapai dek akal~ kata Elyana...
Bukan aku yang kata. Huhuhuuu..

Namun aku slow2 daki gunung ni. Tinggi mana pun gunung itu, aku pasti aku akan sampai di puncak "angan-angan" itu. Biar ribut dan petir melanda, aku tetap mampu berdiri. Biar banyak mata yang meluat dan banyak mulut yang mengomel, aku tetap melangkah dengan kakiku sendiri!!

Chayok!! chayok!! Kejar matlamat paling besar dan mulia itu~ Kejar azam 2011 itu ok! Lalallalalaa.. (^_~)




No comments:

Related Posts with Thumbnails