Wednesday, November 10, 2010

'SinGle' leBey BaIk~

'Single' apa ni? 'Single' katil la, bukan 'single' status. Nampak tak 'katil single' di atas? Cantik bukan? Saya lapar untuk merebahkan badan saya ke atas 'katil single' itu. Saya mahu 'katil single' itu laaa...!! Seronok untuk merasa 'katil single' itu, tapi tak seronok untuk merasa 'status single'...!! So, sesiapa yang masih berada 'status single', sila cepat-cepat ubah status anda untuk dapatkan 'katil single' cam saya..Hohoohooo...^^

'Katil single' itu sangat unik. Saya takut sunyi, sepi, bisu dan satu maksud dengan perkataan itu datang dekat dalam hidup saya. Saya mahu share 'katil single' itu dengan orang yang saya sayang. Tapi bukan sekarang. Mestilah 1 day...

Saya suka 'katil single' sebab dia kecil. Apabila kecil, mestilah sempit. Kalau dah berdua tidur di atas 'katil single' kesayangan saya itu, mestilah saya akan rasa disayangi. Sebab segala-galanya kena kongsi. Bantal, selimut dan ruang yang sempit. Waaahh.... saya teruja untuk mendapatkan kasih sayang lebih dengan kesayangan saya 1 day!!!

Saya langusng tak inginkan katil yang mewah. Apabila katil besar, ruang yang ada mestilah besar. So, kesayangan saya mesti jauh daripada saya. Dia ada bantal dia. Saya juga guna bantal saya. Dia ada selimut dia, saya juga ada selimut saya. Ahh, saya tak mahu itu berlaku. Saya mahu kongsi dengan kesayangan saya segala-galanya. Dari hati, perasaan, emosi dan juga 'katil single' itu untuk selama-lamanya!!!

Indahnya mimpi saya jika saya dapat 'katil single' itu. Walaupun ruang sempit apabila tidur, tapi kesayangan saya akan ada dekat dengan saya. Cukuplah 'katil single' yang akan mendekatkan dua jiwa dan merapatkan kasih sayang dengan kesayangan saya setiap saat... (^_~)

Ini angan-angan saya daripada kecil. Anda pula bagaimana yaaa... lalalallaaaa....^^



5 comments:

Kuszie Cream said...

katil 2 x nmpk cam single pun.. nmpk cam bsr je.. sy pnye katil single lg kcik (dulu la) huhuh.. tp skrg dh upgrade cket hehe..

tp tol.. bek tdo katil single dri status single hehe :P

Kotak Hati said...

yeker...tapi ni katil single mewah~
hahahahhahahaaa...;p

ZACK ENTRY said...

katil "couple" lagi best, besar lagi..=P

Zarisa said...

tapi kalau dah ada tambahan 2 makhluk cam akak ni,atas ToTo 2 lapis gak yang paling selesa...kalau atas katil kang ada saje yang jatuh!

Fariza Fauzi said...

katil ke...igt status da td

Related Posts with Thumbnails