Monday, October 11, 2010

Senyum Gelak Tangis Pergi~




Dia cukup sensitif~
Dia cepat merajuk~
Dia mudah menangis~
Dia suka menyembang~
Dia cepat marah kalo menda salah tapi apa yang penting dia cepat sejuk!!
Waaaahhh... Mak cik, kita serupa!! ^_^


Saya sayang orang di atas cam saya sayang mak saya... If dia menangis, saya juga akan nangis. If dia merajuk, saya akan cuba pujuk, sebab saya rasa diri saya ada dalam dirinya. Even semalam adalah hari yang terakhir untuk saya bermanja dengannya, saya tetap akan sayang dia cam selalu~


Sebelum ini, if saya menangis or susah hati, dia yang pujuk... Semalam, apabila dia yang susah hati, saya lagi ar sedih...=( Kita nangis sama-sama 8, 9, n 10.10.10... So sweet... Hanya kita berdua!!huhuhuuu...


Maaf sebab saya tak mampu nak ubah suasana jadi cam dulu. Tapi tak apa, 1 day saya akan jaga hati mak cik macam mana mak cik jaga n pujuk apabila saya sedih.=)


~ Saya belum puas bawa Mak cik pergi IKEA.
~ Saya belum puas bercerita dengan Mak cik pasal ak0i.
~ Saya belum puas minum teh tarik Mak cik.
~ Saya belum puas makan roti canai sama-sama dengan Mak cik.
~ Saya belum puas makan angin dengan Mak cik.
~ Saya belum puas... belum puas segala-galanya...=(


Mak cik, saya sayang mak cik tau... Apa yang jelas, saya mula rindukan mak cik and pak cik. Hope 1 day saya boleh jaga mak cik seperti Mak cik jaga saya kat sini~ LEBIU!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails