Sunday, October 10, 2010

Caring Terlampau!



Caring tak 'budak pegang baby' ni?? Kenapalah bukan saya kat atas riba 'budak pegang baby' tu...=(

Sila tengok video di bawah ni!!!WAJIB~



Terujanya apabila saya tengok video kat atas ni... Memang bahagia gila if time saya nk tidur pun, ada orang hug cam baby ni.=) Saya pasti dapat suami yang caring cam bapa baby ni 1 day!! pastiii.....hehehee

Percaya atau tidak, lihatlah pic di bawah nii...Dialah...Dialah...
Dialah yang akan layan karenah saya 1 day!!hahahaahaa....



Act, pic ni saya ambil masa anak buah dia nak tidur. Masa didodoi, memang seronok la... Tapi bila nak baringkan dia, terus sedar. Dats y, buah hati biarkan dia terlena camtu jer. Waaaa....saya jeles!!! Uncle saya punya la Suaidin(nama baby)!!!huh!!

Wahai buah jantung, hope 1 day u juga akan layan saya camni. Bukan layan baby saya, tapi layan saya 0k!!ngeh ngeh ngeh.....^_^

No comments:

Related Posts with Thumbnails