Tuesday, October 5, 2010

Mau Curang untuk Kepuasan~

Dulu saya setia ngan dia...



Kite dah bercinta 7 tahun 'u'... Maafkan i.I dah penat nak tunggu 'kesan' yang lebih baik. Kesan awak dalam hidup saya agak bagus, tapi awal 'mahal'. Ego sangat! Saya cuba pertahankan 'hubungan' kita, tapi saya rasa cukuplah sampai di sini. Saya mau DIA kerana saya rasa dia lebih tahu menilai dan jaga kulit muka saya sampai ke akhir hayat~

Sekarang saya sudah curang...



Wahai buah hati baru... Saya sayang awak lebih daripada sesiapa. Saya akan cuba jaga 'hubungan' kita sampai ke jinjang pelamin. Hope bile dah kahwin, awak yang akan ada di sisi saya. Tidur malam awak ada, pergi kerja awak ada... Bak kata pepatah setiap saat awak milik saya!! Saya nak awak cuba menghargai saya ya... Lebiu Lalink Baru!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails