Friday, October 8, 2010

Tak "Sebulu" tapi Sejiwalah!!!



Lihatlah kami berdua... bagai pinang di belah dua~ ^_^
Even u suka 'bulu' kucing, i pula suka 'bulu' kura-kura, (bulu mata) tapi kita saling menyanyangi antara satu sama lain... Lebih Sejiwa cam lagu SPRING!!! hahahahaaa....


Dia... Suka Pink Colour~
Aku... Suka Purple Colour~


Dia... Suka tidur lambat, sampai 2-3 pagi baru tidur~
Aku... Suka tidur awal, lepas isyak jer terus tidur~


Dia... Suka tengok movie~
Aku... Suka karaoke~


Dia... Suka minum ais~
Aku... Suka minum panas~


Dia... Suka baju bunga-bunga~
Aku... Suka baju belang or kosong~


Dia... Suka coklat~ (manis)
Aku... Suka asam~ (masam)


Dia... Suka kentut~ (jgn marah lalink)@_@
Aku... Suka sendawa~


Dia... Suka kahwin lambat~
Aku... Suka kahwin awal~ (kalo boleh, sok pun nk kawen)


Dia... Suka pujuk saya~
Aku... Suka marah-marah~


Dia... Suka masak~
Aku... Suka makan~


Dia... Suka bazirkan duit~
Aku... Suka simpan duit tuk beli keta~ (hoh0oo..)


Dia... Suka Mohd Asyraf Othman!
Aku... Suka Mohd Rahmat Yahaya!


APA YANG PENTING NANA SAYANG KAMU WAHAI SKUTIE BONTAM~

No comments:

Related Posts with Thumbnails